vrijdag 22 juli 2011

verslag van Emma over het schooljaar

In het begin van het jaar gingen wij op bovenbouwkamp. We gingen laat slapen. Dat was heel erg leuk. Snel daarna was de kinderkermis. Het groepje dat ik had(Emma, Marissa, Beryl en Sabine) ging touwtje trekken. Wij kregen de prijs voor de mooiste.
Daarna begon de keuzecursus al snel. Ik zat bij mozaïeken. Ik maakte een vlinder. Een paar maanden daarna was een topo proefwerk.
Op 29 september

kregen de 8e jaars kinderpostzegels die ze konden verkopen.
Op 3 oktober was juf Mariëlle jarig. Een week daarna kwam juf Christa stage lopen. Dat was heel erg leuk, want ze was heel erg aardig.
Ook was er een songfestival. Ik kon er niet bij zijn omdat ik mijn arm had gebroken. Er moesten pennen in.
Een tijdje terug kregen wij een geschiedenis project. Ik(Emma) ging samen met Marissa. Wij deden het over Pompeï en Vesuvius. Er waren ook helpende ouders optredens. Ook waren de 8e jaars op Texelkamp geweest dat vonden ze heel erg leuk!!! De 7de jaars gingen voorbereiden voor het afscheid van de 8e jaars. Op dinsdag was het afscheid voor de 8e jaars.

1 opmerking: