vrijdag 22 juli 2011

jaaroverzicht van Ties

Aan het begin van het jaar hadden we kinderkermis, ik zat met sten remco en lars. We hadden een touwtjetrek kraampje. Het was erg gezellig op de

kinderkermis. daarna kregen we kamp. Dat was ook heel leuk vooral levend stratego. De bonte avond was ook heel leuk, ik en Giamel waren nieuwslezers alleen dan grappig.
In november begonnen we met het maken van de suprises, voor 5 december. Ik moest een suprise maken voor kjell, ik maakte een laptop met een turn plaatje erop. Ik had sinterklaas ook nog een handje gegeven. Eind december hadden we kerst maar we hadden geen kerst diner, we hadden een leuke speurtocht door de school in elke klas was een verhaal die meesters en juffen vertelden. Toen kwam de kerstvakantie.
Toen kwam song festival. Ik ging net laurens een lied van bob marley playbacken.
Jozefdag was ook heel leuk. Later kwamen er nog wat projecten en de musical was mega- leuk.

Ik wens de achtste jaars ook veel geluk op de middelbare school!!!!
groetjes Ties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten