vrijdag 22 juli 2011

mijn hippe hazen jaar

We gingen op 8 september op kamp naar Naarden. Het was heel leuk, want we gingen eerst allemaal spelletjes doen. En toen al die spelletjes voor bij waren ging meester patat halen. De patat was heel lekker en toen gingen we eerst even buiten. En toen kwam het allerleukste namelijk de bonte avond en ik en bowey gingen  de pokemon rap doen. En toen alle andere kinderen aan de beurt waren geweest gingen we een spelletje doen dat we met een groepje allemaal vragen moesten beantwoorden. En ons groepje had gewonnen en na dat stuk gingen we naar een kampvuur en toen ging klaas een spook verhaal vertellen. We moesten

spugen dan worden we niet aangevallen. Maar ik spuugde er niet in en die nacht had ik last van mijn been dus ik lag ergens anders. Iedereen dacht die ochtend dat ik ontvoerd was en dat was het kamp.

En een heel tijd daarna hadden we afscheid van de achtste jaars en musical.  Ik vond dit jaar super en ik hoop dat de achtste jaars het leuk hadden deze jaren.  Veel plezier op jullie nieuwe scholen.

En nu we weer aan de slag voor kinderkermis en dit jaar wordt net zo leuk als vorig jaar maar nu eerst genieten van de vakantie tot volgend jaar allemaal  !!!!!!!!!!!!!             


gemaakt door daan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten