vrijdag 22 juli 2011

Mijn eerste jaar in de bovenbouw

Kinderkermis: Ik had samen met beryl, sabine, emma touwtje trek gemaakt. Het ging heel goed want alle prijzen waren bijna op.
Kamp: Het was leuk We hebben hele leuke spelletjes gedaan, het was een topkamp.
Sinterklaas: Ik moest voor het eerst suprises maken.Ik had carmen en ik had een justin bieber boek gemaakt voor haar dat was ook heel leuk.
Songfestival: Het songfestival was heel leuk. ik was met emma,sabine en beryl. Het was heel leuk. Uiteindelijk had David gewonnen met playback en carmen en aline met zelf gemaakt liedje.

Kidz en bizz: Je moest met een groepje kiezen uit verschillend producten en welk product je koos die moest je verkopen. Alles wat we op hadden gehaald ging naar het goede doel.
Het was een TOP jaar!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten