vrijdag 22 juli 2011

mijn jaar als hippe haas

Kinderkermis:Ik had samen met Marissa,Emma en Sabine een kraampje.Wij hadden touwtje trek kraam. Met ons ging het goed. Aan het einde van de middag hoorden we dat wij de mooiste kraam.
kamp: we gingen op kamp naar laren.Daar vond ik het leukst de bonte avond wij hadden een toneel stukje.
Suprise:met sinterklaas hebben wij suprises ik moest die voor David maken en ik heb een dwarsfluit gekregen van Rob.
kerst : we hadden we een speurtocht. Op zoek naar jozef uiteindelijk hadden we hem gevonden.

songfestival: ik had een liedje over nog een zusje gemaakt. Bij playback dee ik hot n' cold. Helaas hadden wij niet gewonnen.
kidz in bizz: wij hadden een project kidz in bizz en wij hadden vlinders en die zijn allemaal verkocht dat vond ik het leukste project.
afscheid juf trudi: juf trdi ging met pensioen we hadden allemaal landen en ik zat bij mozaiek.
afscheid musical:de musical heette de trein. ik vond het de leukste middag ooit. Maar ik vind het wel jammer dat de achtste jaars weg zijn. Het was een top jaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten