vrijdag 22 juli 2011

dit was een super jaar!!

Hallo allemaal
Ik wil iedereen bedanken die iets voor onze klas heeft gedaan want door jullie hebben wij een top jaar gehad.
En vooral de kinderen, wat hadden we weer een lol dit jaar zeg, ik zal jullie nooit vergeten. Ik heb echt een top jaar gehad en volgens mij ben ik niet de
enige.
En niet te vergeten meester ook u bedankt voor dit top jaar. De 8e 7e en 6e jaars vinden dat ook, u heeft echt dit jaar verdiend:  haas van het jaar! Wat hebben we een lol met u gehad zeg,ik wil nog zeggen meester dit was echt eeen top jaar. En al die feestjes die we met z'n allen hebben mee gemaakt : kerst ,meester harrys verjaardag, sinterklaas,afscheid 8e jaars,kamp,kinderkermis,en nog veel meer, wat ik wil zeggen meester:" 8 7e en 6e jaars hartstikke bedankt voor dit schooljaar. Ik vond het leuk en jullie ook? Ik zal jullie heel erg missen:(

xXXXXXXXXXXXXXXXXXX Marlotte

p.s. we houden van jullie 8e jaars en veel suc7

<3<3<3<3<3

1 opmerking:

  1. SUC7????
    het is toch suc6??

    GR nolan
    P.S. ik kom pas over ongeveer 6 weken op de blog
    mischien eerder dan lees je het wel en ooo ja 8e jaars we zullen julli MISSEN

    BeantwoordenVerwijderen