vrijdag 22 juli 2011

overzicht schooljaar

Aan het begin van het jaar was er kinderkermis. Ik had een kraam waar we



gingen sminken en nagels lakken en ik was met merel en carmen. En het was echt heel gezellig.
Na kinderkermis kwam kamp al heel snel en daar was het ook heeel leuk en we gingen levend stratego doen en nog veel meer en bonte avond was ook heel leuk. Ik was met merel en emma en we gingen op kamp naar naarden maar er was een problem want ze waren het huisje waar we in zoudden slapen vergeten te huren maar ik vond het als nog heel leuk.

Na kamp kwam sinterklaas en dan doen we surprises. Ik had voor merel een hele grote tas gemaakt en ze vond hem heel mooi en ik had een hele grote berg met sneeuw en een poppetje die aan het berg beklimmen was en dat poppetje die ik moest voor stellen en het was een hele  mooie supriese

daarna was er kerst en we hadden die avond een speurtocht door de school over het verhaal van jezus en het was wel leuk

Na kerst kwam songvestival ik was samen met merel en marcella en we deden een liedje over beste vriendinnen en met playback ging ik met linnea.





Na songfestival kwam excursie :  Nieuwland dat was ook leuk.
Afscheid juf trudi dat was heel leuk ik ging de hele tijd mosaieken en het is heel mooi geworden je kon allemaal dingen doen en er was ook popkorn en wat te drinken na afscheid juf trudie kwam musical al snel hij heette de trein en was heel leuk

gemaakt door britney

Geen opmerkingen:

Een reactie posten