vrijdag 22 juli 2011

Dit was het beste jaar!

Hallo allemaal!
Ik wil alle helpende ouders bedanken omdat zij ons geholpen hebben met alle hele leuke feestjes en ik wil ook alle mensen bedanken die op de blogspot gekeken hebben want daardoor konder wij een high tea doen!
Maar wie ik het meest wil bedanken is Meester Harry!
want hij is de allerbeste meester van de hele wereld!

Wat was het leukste van dit jaar:
* de high tea!
* Sinter klaas! (georganiseerd door groep 8!)
* Kerst!
* kinderkermis!
* afscheid van groep 8! (georganiseerd door groep 7!)
* Meester Harry's verjaardag! (georganiseerd door groep 8!)
* Kamp!
en ik zou vast nog wel wat vergeten zijn!

Al deze feestjes waren super!
Ik weet zeker dat iedereen ook groep 8 heel erg gaat missen!
en weet je waarom? Omdat ze De allerbeste groep 8 van de hele wereld zijn!

Heeeeeeel veel XXX Marcella!!

3 opmerkingen:

  1. Lief van je Marcella!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh zooo lief mopp !
    ga jullie ook missen !
    Jullie waren de leukste klas evaaaaa !
    XXXjes Carmen !

    BeantwoordenVerwijderen