woensdag 23 maart 2011

Wat een mooi feest!

Klokslag half negen word ik verzocht naar boven te komen. Onder de confetti mag ik plaatsnemen op een mooi versierde stoel. Er wordt flink gezongen en ik word verwend met een prachtige powerpoint. De meest originele foto's gemaakt met fotofunia schieten via de beamer over het scherm.

Daarna begint de Handige Harry show. Minute to win it!!
Lukt het meester om binnen l minuut: een piramide te bouwen van een dertigtal potloden? Schudt hij binnen een minuut 10 balletjes uit een doosje wat op zijn rug hangt? Kan hij met een panty op zijn hoofd een viertal flessen omgooien in 60 luttele seconden? Lukt het hem om een parcours af te leggen met een pingpongbal op een lepel terwijl hij op een driewieler zit? En hoe krijg je 2 koekjes van je voorhoofd zonder je handen te gebruiken in je mond?
Allemaal ingrediƫnten van de Handige Harry show,gepresenteerd door 8e jaars. Met tussendoor reclames en diverse optredens.
Wat een talenten bij de Hippe hazen zeg. Meester stond er versteld van.
Complimenten aan allemaal. Top!

Ik wil iedereen ook bedanken voor alle hele leuke kadootjes die ik heb gekregen. En ook voor de mooie kaarten, brief en tekeningen. Gracias, gracias. En ook voor de taart en koekjes.

Om 11 uur vertrokken we op de fiets richting de Titaan, waar we mochten genieten van een heerlijke maaltijd in hun restaurant.Kerriesoep vooraf. Kippebout met zelfgemaakte patat en rabarber. En overheerlijke aardbeienpudding toe.
Voldaan keerden we rond l uur weer terug naar school.

We kunnen dan ook terugkijken op een superleuke dag. Organisatie (8e jaars) bedankt voor jullie inzet. En verder ook alle ouders en Hippe hazen natuurlijk. Ik zit hier in mijn luie stoel nog even heerlijk na te genieten en zie jullie morgen weer.

Een ding weet ik zeker: jullie zijn de beste en liefste hippe hazen van heel Blokker en omstreken.
groetjes van meester

1 opmerking:

  1. het was echt een leuke verjaardag!!!

    GR nolan
    p.s. ook goed georganiseert door de 8e jaars

    BeantwoordenVerwijderen