vrijdag 25 maart 2011

Haas van de week!

Ook deze week hebben we weer een "Haas van de week". Het lag wel een beetje voor de hand dat het een 8e jaars zou worden, want die hebben allemaal een pluim verdiend met betrekking tot het organiseren van mijn verjaardag.
Het is een jongen geworden deze week, hij houdt van feestjes maken en doet dan ook altijd extra zijn best om het iedereen naar zijn/haar zin te maken. Klasse!. Ook het opruimen behoort tot l van zijn specialiteiten evenals het maken van overheerlijke monsiou-taarten.
Hij werkte hard aan zijn weektaak en daarna ook nog aan zijn polderdier de "karper". Daar komt zijn tekentalent ook naar boven drijven.
Hij verdient het om deze week Haas van de week te zijn, zijn naam is......................Giamel!

7 opmerkingen:

  1. LOVE JB!!! (marcella)25 maart 2011 om 18:55

    Jammer dat ik het niet was maarja!
    Xxx Love JB!(marcella)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er komen nog genoeg weken Marcella, nieuwe rondes nieuwe kansen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt vet en cool dus ja gewoon vetcool

    van mij de vet,coolboy Romel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meester je kan ook gewoon kwark taart zeggen dan dat anderen wat dat ook is. maar cool dat ik haas van de week ben jammer dat het al zo snel was want als het later was dan onthouden ze me het best maar ja het zijt zo nou thx mees

    groetjes giamel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wul hem ok zien mmm

    van de vet cooldoy romel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goede speling romel!(;

    BeantwoordenVerwijderen