woensdag 22 juni 2011

Juf Marielle neemt afscheid.

Juf Marielle was vandaag voor het laatst. Ze gaat verhuizen naar Alphen aan de Rijn.
Met de hele bovenbouw hadden we leuke optredens voorbereid. Er werd gezongen, gekwist, geplaybackt en gedanst. Er was een hondenshow en een toneelstuk waar Lynn de hoofdrol in had. Aan het einde kreeg juf nog een mooi vakantieboek. Een boek met een persoonlijke groet van alle bovenbouwers, vergezeld van puzzels, raadsels, moppen, gedichten en nog veel meer. Juf hoeft zich de komende tijd niet te vervelen.
Het werd een mooi persoonlijk afscheid. Juf we zullen je missen!

5 opmerkingen:

  1. Lieve bovenbouwers,

    Ik vond het een superleuk afscheid.
    Dank je wel voor alle leuke stukjes die jullie ingestudeerd hebben en voor de mooie cadeaus.

    Ik zal jullie missen!

    liefs, juf Marielle

    P.S. Ik ga naar Nieuwerkerk a/d Ijssel verhuizen, niet naar Alphen a/d Rijn.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we hopen dat die nieuwe juf(ben naam vergeten) net zo leuk als u is(kan niet leuker :) ) ik zal u MISSEN

    Met vriendelijke groet Nolan Edel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die=dat SORRY

    Groetjes Nolan Edel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was heel erg leuk.
    natuurlijk niet dat juf weg gaat!!!!!!!

    gr Ties ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2e rectie van mij is FOUT SSOORRRRYY

    BeantwoordenVerwijderen