vrijdag 17 juni 2011

Haas van de week!

Allemaal weer razend nieuwsgierig natuurlijk wie er deze week weer haas van de week is.
De keuze is deze week op een dame gevallen. Ze heeft altijd een prima inzet, en heeft altijd de intentie om haar weektaak af te krijgen. Ze geeft niet snel op en ondanks dat ze het rekenen soms nog lastig vindt blijft ze het net zo lang proberen tot ze het snapt.
Ze wilde dolgraag haar presentatie doen deze week, maar het is er helaas toch niet van gekomen (sorry).
Tijdens de momenten dat er musical geoefend wordt pakt ze elke minuut die er is goed aan. Ze denkt mee en vindt vooral het dansen en zingen geweldig. Ze speelt de rol van .............(jammer he maar dat mag ik natuurlijk nog niet zeggen) en heeft er zin in.
Aline meid van harte.

8 opmerkingen:

  1. JOEHOOEOEEEEEEEEE !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GGEEFFEELLIICCIITTEEEERRDD!!!!!!

    GR Nolan Edel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd aline. je hebt het verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joehooeoeeeeeeeee !!!!!!!!
    wat betekend dat????

    GR nolan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij betekent dat dat je het heel erg leuk vindt Nolan. Ik weet niet wat jij roept als Ajax scoort??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik roep nooooooooooit ik juch (;

    GR nolan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha! Top Aline, je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen