maandag 6 september 2010

Eindelijk in de bovenbouw!!

Hoi ik ben Beryl en ik zit net twee weken in de bovenbouw ik wou graag een stukje plaatsen :
Ik ben 6e jaars en vind het heel leuk bij de hippe hazen. In de bovenbouw is alles heel erg anders. Je hebt bijv. een stoplicht, de tafelgroepjes en de kringonderdelen.
Ik ben al vrienden met veel kinderen en natuurlijk alle andere 6e jaars. Het is best wel spannend maar het wordt vast leuk.
We hebben het vreselijk druk deze week. We doen de presentatie van de klassenaam, met dansjes en een rap beelden we onze naam uit. Ook zijn er veel jarigen geweest en de vlag moest ook nog gemaakt worden hij is nog niet af maar wordt wel al heel mooi. Dit wou ik even kwijt ik ga nu snel weer aan het werk DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten