vrijdag 17 september 2010

De redactie

Hoi iedereen ik ben Aline en samen met Marlotte zijn wij de redactie van deze maand maar jammergenoeg is dit de laatste dag dus stellen wij onszelf even voor.


Hoi ik ben Aline ik ben 10 jaar
ik doe de redactie al een maand en ik vind het erg leuk.
Vooral alle berichten en de reacties
dus je kan je wel voorstellen
dat ik het jammer vind dat dit de laatste dag is.
Ik heb er van genoten tot een volgende keer misschien.
-xxx- Aline





Hoi ik ben Marlotte ik ben ook 10 jaar
ik doe ook de redactie samen met Aline.
 Ik vond het super leuk om dit te doen
en  heb er van genoten om de redactie te zijn.
 jammer dat het het mijn laatste dag is doei
xxxxx marlotte  



 

1 opmerking:

  1. Dames, top geregeld, bedankt voor jullie goede inzet.
    fijn weekend.
    meester

    BeantwoordenVerwijderen