zondag 15 mei 2011

Kan deze leeftijd?



Sanne, de juf van groep 7, komt op een morgen heel opgewekt
de klas binnen. ‘Ik heb jullie iets bijzonders te vertellen’,
zegt zij. De kinderen gaan er even voor zitten, want ze weten
dat hun juf altijd met iets bijzonders komt. ‘Ik word vandaag
precies 1 miljard seconden oud!’ De kinderen kijken even
verbaasd en gaan vervolgens aan de slag met de vraag: ‘Kan
dat wel?’
Hoe oud zou ze dan zijn?



Voor degene die het eerst het goede antwoord heeft (bij reacties plaatsen) heb ik een overheerlijke chocoladereep (of als je er niet van houdt een rolletje fruitella)
Succes, groet meester

16 opmerkingen:

  1. Daaaffffffiiiiiiieeeeeeeeee15 mei 2011 om 18:44

    HMMM!!!!!! Leg die reep maar alvast klaar meester ik heb het antwoord bijna....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ligt al klaar, maar waar blijft je antwoord nou?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 11 jaar kom ik op uit
    en trouwens dafie kwam jij er niet uit

    GR NOLAN EDEL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daaaaaaaaaafffffffiiiiiieeeeeeeeeee16 mei 2011 om 12:28

    Hoho niet zo ongeduldig jongens!!! Het antwoord is: 31,6887646 KABAM!!!!!!!!!!!! Geef die reep maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kweeeeeenie hoor, maar zelf weet ik het antwoord ook niet:( maar jaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 100% Emmieeeeeee16 mei 2011 om 12:31

    er komen vast wel weer nieuwe raadsels nieuwe kansen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. David, wat bedoel je met: 31,6887646 ????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. of wel 31 dus want er zijn ook nog schrikkeljaren HIHI

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat het 31 jaar en 251 dagen is.
    Ik heb `em toch wel uitgerekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. iets minder dan 32 jaar !!

    GR nolan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Emma heeft het goede antwoord. Super! Je hebt de reep gewonnen!!!!
    Yeah staan we quitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo meester ik heb altijd gelijk(behalve bij dit raadsel)

    GR nolan

    BeantwoordenVerwijderen